ریست کردن رمز وای فای مودم به شرطی امکان پذیر که شما پسورد ورود به تنظیمات مودم adsl را داشته باشید. ورود به تنظیمات مودم هم به شرطی امکان پذیر است که توسط یک دستگاه مانند موبایل به وای فای مودم متصل باشید و یا اگر دستگاهی ندارید که به وای فای مودم adsl متصل باشد، با یک دستگاه تحت شبکه مانند یک کامپیوتر توسط کابل شبکه به مودم خود متصل شوید.

نام کاربری و رمز عبور پیش فرض ورود به تنظیمات بسیاری از مودم های adsl به صورت پیش فرض admin می باشد اما شما می توانید با جستجو کردن مدل دقیق مودم خود در اینترنت نام کاربری و کلمه عبور ورود به تنظیمات مودم را پیدا کنید.

ریست مودم adsl

اگر نام کاربری و کلمه عبور ورود به تنظیمات مودم adsl خود را در اختیار ندارید و هیچ جوره نتوانسته اید آن را پیدا کنید می بایستی نسبت به ریست مودم adsl اقدام کنید و پس از آن تمامی تنظیمات از جمله رمز وای فای را تعیین کنید.

پس از اینکه وارد تنظیمات مودم adsl شدید باید وارد قسمت Wireless و سپس Wireless Security شوید و قسمت رمز عبور وای فای را پیدا کنید. اکثر قسمت پسورد با عبارت Pre-Shared Key مشخص شده است. در عکس زیر باز میتوانید نمونه ای از آن را مشاهده کنید.

تغییر پسورد مودم

همچنین می توانید برای انجام چنین فرایند های از شرکت های پشتیبانی شبکه بخواهید تا مواردی از این دست را برای شما انجام دهند. شرکت های خدمات شبکه تجربه بسیار زیادی در این زمینه ها دارد و میتواند این کار را با سرعت زیاد و اصولی انجام دهند.