در ابتدا بگوییم برای آپدیت کردن ویندوز ۱۱ لازم نیست کار خاصی انجام دهید چرا که ویندوز ۱۱ بطور اتوماتیک آپدیت ها را دانلود و نصب می کند و تنها در صورتی که نیاز به ری استارت برای نصب کامل برخی آپدیت ها باشد از شما می خواهد که ویندوز ۱۱ خود را ری استارت کنید.

اما در برخی مواقع ممکن است به دلایل مشکلات مختلف، ویندوز ۱۱ به صورت اتوماتیک آپدیت نشود. به عنوان مثال ممکن است حجم فایل آپدیت زیاد باشد و از شما بخواهد برای دانلود آن به شبکه وای فای وصل شوید. باید به این موضوع توجه کنید اگر به طور مثال موبایل خود را هات اسپات کرده باشید، ویندوز یازده آن را اینترنت همراه شناسایی می کند و برای دانلود آپدیت ها از شما تایید میخواهد.

حال به چگونگی آپدیت شدن ویندوز ۱۱ به صورت دستی می پردازیم. برای شروع لازم است تا به قسمت آپدیت ویندوز وارد شوید. طبق معمول مقاله های آی تی پشتیبان، بر روی دکمه استارت (پنجره) کلیک کنید، در قسمت جستجو Windows update را تایپ کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید.

جستجو قسمت Windows update برای اپدیت کردن ویندوز 11

سپس پنجره ای مانند عکس زیر باز می شود. همانطور که می بینید ویندوز ۱۱ ما به طور اتوماتیک چند ساعت قبل وضعیت آپدیت بودن را چک کرده است و You’re up to date را نمایش داده است. اما با این حال ما بر روی check for update کلیک می کنیم تا پروسه آپدیت شدن ویندوز ۱۱ را ببینیم.

سپس ویندوز ۱۱ مانند عکس زیر شروع به چک کردن وضعیت آپدیت ویندوز می کند.

ویندوز 11 در حال چک کردن وضعیت آپدیت

و پس از چند ثانیه یا دقیقه اگر آپدیتی برای نصب شدن وجود داشته باشد به شما نشان می دهد و شاید از شما بخواهد دانلود یا نصب آن را تایید کنید. ویندوز ما چون آپدیت است پیغامی مبنی بر این موضوع به ما نمایش نمی دهد که در عکس زیر هم مشخص شده است.

ویندوز 11 آپدیت می باشد

اگر در انجام مراحل آپدیت کردن ویندوز ۱۱ به مشکل برخوردید می توانید با عقد قرارداد پشتیبانی شبکه از شرکت آی تی پشتیبان خدمات it دریافت کنید. برای این کار می توانید در قسمت تماس با ما از کارشناسان فروش و فنی ما مشاوره دریافت کنید.